čtvrtek 10. května 2012

Good Neighbors

Neuvěřitelně divná podívaná takřka ve všech směrech ("divná" v tom smyslu, že nevěřícně a bez ustání kroutíte hlavou a říkáte si: "Co to kruci je?!"). Upřímně řečeno - nebavilo mě to. Při pohledu na obal a na obsah budí tento snímek velmi sofistikovaný, minimalistický a lákavý dojem. Chyba lávky. Jako thriller selhává tento film vlastně úplně, po napětí zde není ani stopy a atmosféra je kvůli tomu rovněž tatam. Jakoby každá složka v procesu výroby dělala na jiném filmu - herecké výkony jsou chvílemi jak z komedie, naprosto neodpovídají situacím, nevhodná hudba hraje v nevhodných chvílích a především to celé nemá žádný směr. Aby mě "Dobří sousedé" dostali, museli by být buď podstatně serióznější a vkusnější, nebo mnohem, mnohem šílenější. A hlavně by nesměli nudit. Ušetřte si proto zklamání i vy a dejte na mou radu: Téhle perle je lepší se velkým obloukem vyhnout!

Když už je to tak špatné, říkal jsem si, tak alespoň Xavier Dolan, který se rovněž objevil v titulcích (a ne nízko), to zachrání!... Ale šeredně jsem se pletl. S pěti minutami na plátně a třemi větami ve scénáři toho bohužel nelze moc udělat. Jestli jeho přítomnost v tomto snímku byla reklamní trik, tak se povedl v tom směru, že mě přilákal ke zhlédnutí - fakt, že mě eliminací role mého oblíbeného herce tvůrci následně pořádně vytočili, je věc druhá. Dokonce jsem četl i názor, že by tento počin byl lepší jako divadelní hra - a já jsem jednoznačně pro! Takovou komedii abychom pohledali. A že toto komedie být nemá? I to je fakt. Ne každý se u tohoto filmu zasměje tak, jako já... Slabší povahy se mohou z tak špatného snímku i rozbrečet.

1/10

Žádné komentáře:

Okomentovat